perjantai 5. elokuuta 2016

Vika viikko jäljellä





Moooi!
Apua en vieläkään oo ehtinyt tajuumaan, että kesälomaa on vaan viikko jäljellä. Musta on kivaa oikeestaan et koulu alkaa taas, kun en siellä ehi kun kuukauden pyörimään ennen Havaijille lähtöä. Mulla on kolme kurssia ja aamutreenit vaan siis tässä ekassa jaksossa, koska teen kokeet sit viikkoa ennen koeviikkoa eli joudun käymään noi kurssit omaan tahtiin vähän nopeemmin. Silti toi mun lukkari näyttää aika rennolta, eli mitään stressiä ei oo. Kuitenkin nyt on taas se sama fiilis mikä tulee joka kesän lopussa että minne se kesä on nyt jo menny.

Tänään näin pitkästä aikaa aamupäivällä Emmiä ja sit kävin iltapäivällä Danin kanssa syömässä ja oli super kiva päivä! Oon nyt myös ihan innoissani kun kaikissa kaupoissa on alessa kivoja shortseja ja muita kesävaatteita. Ostin tänään just vähän uusia vaatteita tonne Havaijille (Ihan niinkun mulla ei ois jo ja ihan niinkun sieltä ei vois ostaa. En sit myöskään tiiä miten pakkaan noi mun kesävaatteet matkalaukkuun myöskään.) ja noi siniset shortsit on yks tän päivän uusista jubista! Hahah tossa kuvassa ei nyt pääse ihan edukseen, näytän vähän Matti Nykäseltä uusissa treenishortseissa tossa, mutta siis oikeesti näyttää must super kivoilta ja tollaset on just ihanan rentsit päälläkin.

Ihanaa loppulomaa vielä kaikille!

-Juliaana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti